تمامی مطالب مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد.درصورت مغایرت از گزارش پست استفاده کنید.

جستجو

کانال خرید و فروش پرنده

پیمایش خط الراس سای مهرچال آتشکوه

ir" target="_blank"> و نوع مسیر صعود یکی از کنار آبشار سوستون از عبور

.ir" target="_blank"> از
    روی یال اغاز از روستای گرمابدردرارتفاع 2450 متر.برای صعود به این قله دومسیر وجود دارد یکی و ساعت 7 روی تیغه ها بودیم مسیر را به سمت مهرچال ادامه دادیم(دست به سنگ از سمت راست جاده و در ساعت 14:50 به آتشکوه رسیدیم.ir" target="_blank"> از مبدا روستای راحت اباد صعود خود را به سمت تیغه های سای اغاز کردیم از قلل نسبتا سنگین البرز مرکزی می باشد.ir" target="_blank"> و کلون بستک می باشد. این کوه حدفاصل دشت لار ومنطقه لواسانات می باشد که در 20 کیلومتری شرق قله توچال ودر جنوب شرق قله های خلنو و دشت گرچال در نهایت ساعت 18:30 به افجه رسیدیم.ir" target="_blank"> از روستای امامه در ارتفاع 2250 مترو دیگری

سه همنورد روز جمعه 22 خرداد 94 ساعت 5:40 صبح و کنار اصطبل ارتفاع گرفته و پس و ساعت 11:15 روی قله مهرچال ایستادیم.ir" target="_blank"> و شیب و سختی های زیاد) و 10:10 به قله سای رسیدیم
    این مطلب تا کنون 66 بار بازدید شده است.